Monday, January 4, 2010

Minyak Urutan Aromaterapi Sutra



Size: 100ml : RM33.00
1. REJUVENATING MASSAGE OILS

Direka khusus untuk mengimbangi masalah gemuruh, mengurangkan masalah tekanan dan sukar tidur. Sapukan dengan lembut di kulit dan kulit anda pasti akan lembut dan berbau harum sepanjang hari. Sangat sesuai untuk melindungi kulit dan boleh digunakan selepas mandi dan sangat sesuai sebagai minyak urut di seluruh tubuh. Gunakan minyak ini untuk kesan yang lebih releks, ketenangan dan mengembalikan tenaga.


Size: 100ml : RM33.00
2. SOOTHING MASSAGE OILS

Direka khusus bagi membantu menyembuhkan dan memberi tenanga kepada otot-otot dan sendi-sendi yang tegang. Ia sangat berkesan untuk melegakan kesakitan dan ketegangan. Bau ini amat menenangkan.


Size: 100ml : RM33.00
3. REFRESHING MASSAGE OILS

Direka khusus untuk menyegarkan minda dan badan disamping menenangkan jiwa. Baunya amat hebat untuk meningkatkan tenaga fizikal dan emosional dan berguna sebagai penyahtoksin.


Size: 100ml : RM33.00
4. CAPTIVATING MASSAGE OILS

Direka khusus untuk mencapai kesihatan yang optimum dengan meningkatkan peredaran darah yang lambat, membantu menegangkan otot-otot ketat, merangsang badan, meningkatkan semangat mental dan melegakan keletihan.


Size: 100ml : RM33.00
5. STRESS RELIEF MASSAGE OILS

Direka khusus untuk melegakan dan mengurangkan ketegangan. Ia adalah juga satu campuran hebat untuk meditasi. Baunya yang tajam amat melegakan dan sesuai untuk mengatasi tekanan.


Size: 100ml : RM33.00
6. SENSUAL MASSAGE OILS

Direka dengan bauan yang lembut, dengan campuran bau menggoda untuk para pencinta. Mengandungi aphrodiasiac semulajadi yang memberi manfaat untuk lelaki dan wanita. Bau ini adalah hebat untuk melegakan stres dan keletihan.

Tempahan Hubungi:

Qaseh Enterprise Lin - 0137265662 @ 0177135925




0 comments on "Minyak Urutan Aromaterapi Sutra"

Post a Comment

Followers

 

My Blog List

Terapi Sutra Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Deluxe Templates